RUTIN KERJA CHE KAK - HASLIZA SAYANG HASLIZA SAYANG: RUTIN KERJA CHE KAK

Tuesday, June 2, 2020

RUTIN KERJA CHE KAK

Semalam punye cerita. Ada rakan opis rujuk kes, katanya nak mohon bantuan tapi tak dapat gi opis sebab sakit.

Che kak janji akan pergi melawat kes. Jadi che kak tunaikan janji lawat kes walaupun duk jeling dalam sistem ebantuan banyaknya kajisemula nak kena settle.



Sakit dah lama tapi tak pernah memohon bantuan. Hanya mengharapkan ihsan ibunya dan adik beradik. Lepas tu, gi melawat pula kes viral.


Tengahari, temankan sahabat kesayangan che kak g klinik. Che kak tak reti nak zahirkan bahawa ch e kak sayang kat dia. Sekadar teman je la.

Sambil tunggu, che kak taip laporan  sosial kes viral. Stress juga taip dengan tepon kecik. Dah biasa taip dalam tab. Jadi slow sikit taip. Idea tengah mencurah2 pun akan cepat je tinggalkan che kak sebab lambat sangat taip guna satu jari je. 😜😂

Singgah beli hadiah untuk 2 orang staf yang akan bertukar. Sedih juga sebab mereka adalah staf dan kawan yang sangat baik dan komited. Namun pertukaran tempat kerja, pasti ada hikmah yang Allah dah atur untuk kita. 


Sabar dan sentiasa bersangka baik dengan Allah. 

Semalam jeling web FBO. Che kak target 2cc untuk Mei 2020. Sebab masa bln Mac dan April che kak ambil masa 2 bulan untuk dapatkan 2 cc. 

Alhamdulillah lebih 2.6cc dalam bulan Mei 2020. Kejayaan peribadi untuk che kak. So, che kak target 5cc untuk Jun 2020. 😘😘

Sejarah dalam hidup che kak apabila buat bisnes, che kak dapat untung runcit mencecah ratusan RM. 🤭 Walaupun orang lain dapat sale juta2, tapi che kak sangat bersyukur kerana kenal forever. Sangat mudah dan santai untuk dapatkan untung runcit dan bonus. Apaguna sale juta2 tapi untung kecil, kampeni juga yang kaya. 

Forever tak macam tu, tau. Sale kecil tapi untung runcit dan bonus besar maaa... 



No comments:

Post a Comment

HASLIZA SAYANG © . Designed by MaisarahSidi.com