ABANG AIMAN DAN PT3 2019 - HASLIZA SAYANG HASLIZA SAYANG: ABANG AIMAN DAN PT3 2019

Friday, December 20, 2019

ABANG AIMAN DAN PT3 2019

Alhamdulillah, Abang Aiman telah buktikan bahawa tetap boleh cemerlang dalam peperiksaaan PT3 walaupun hanya bersekolah agama arab biasa sahaja. 

Semoga kejayaan ini menjadi contoh kepada adik2. Teringat masa Abang Aiman frust giler sebab umi dan abi tak bagi abang Aiman belajar sekolah sains Pengkalan Chepa. Dia punya frust dan kecil hati sampai cakap menyesal dapat 5A UPSR. (Itupun abe Aulia' yang report kat umi😂😂). Pujuk juga suh belajar sekolah arab kat rumah je.

Walaupun frust, namun akhirnya Abang Aiman berjaya mencipta keseronokkan dan kejayaan demi kejayaan kat sekolah arab kampung je. Peluang tetap ada untukmu. 

Terima kasih abang Aiman kerana laksanakan tanggungjawab sebagai anak dan pelajar. Terima kasih kepada guru2 Sek Men Agama Taqaddumil Ilmi atas sokongan, dorongan dan ilmu yang dicurahkan. 

Umi dan abi nak tengok abang Aiman dan anak2 yang lain membesar depan mata, kerana masa kita bersama hanya sekejap sahaja. Cukuplah selama 4 tahun umi terlepas menyaksikan saat2 Abang Aiman dan Abang Ahyad membesar depan mata umi. 

 #PT32019


              

No comments:

Post a Comment

HASLIZA SAYANG © . Designed by MaisarahSidi.com