WAJARKAH AIR MATA ISTERI YANG TERSAKITI DIJADIKAN CONTENT MEDIA SOSIAL? - HASLIZA SAYANG HASLIZA SAYANG: WAJARKAH AIR MATA ISTERI YANG TERSAKITI DIJADIKAN CONTENT MEDIA SOSIAL?

Monday, August 21, 2023

WAJARKAH AIR MATA ISTERI YANG TERSAKITI DIJADIKAN CONTENT MEDIA SOSIAL?

Nak kahwin 2 3 4 terpulanglah. Ada rezeki dan jodoh berpoligami, silakan. Ku tak kisah sebab bukan lakiku yang berpoligami. 


Tapi buat content dengan air mata bini ni yang buat orang marah. Tak power lagi tu bang buat content macam tu untuk dikenali.




Cer buat video bini tengah mengamuk cam singa, lepas tu  beri sokongan untuk berpoligami on the spot. Haaa barulah buleh jadi ikutan suami mithali.


Alahai, sanggup pula bagitau lepas bini bagi berpoligami rasa sayang sangat-sangat kat bini. So whattt??? Kalau tak bagi, tak sayang ke? Sayang bersyarat yang perlu diikuti?🤔🤔🤔🤔


Tulis lebih-lebih kang nanti kata kita menentang poligami. Bukan isu menentang poligami. Tapi menyampah dengan suami-suami poligami yang tak reti nak jaga hati para isteri.


Kadang-kadang tak paham juga. Isteri cantik dan nampak baik tapi tetap dicarikan juga pengganti. 


Kadang-kadang kagum campur hairan juga kenapa ada isteri yang sakit terlantar dah macam kain buruk tapi masih ada suami yang setia di sisi. 




Kadang-kadang keliru juga. Berstatus duda, tapi punyalah lama nak sunting suri hati. Punyalah payah nak cari isteri. Kadang-kadang ada yang menduda sampai mati.

No comments:

Post a Comment

HASLIZA SAYANG © . Designed by MaisarahSidi.com